O mnie

Jestem osobą, która potrafi połączyć prowadzenie sekretariatu z usługami marketingowymi – człowiek orkiestra, kobieta pracująca, która żadnej pracy się nie boi. Rozumiem działanie organizacji biznesowych, ich umocowanie w środowisku prawnym oraz istotę zorganizowanej pracy, co przekłada się na sprawne prowadzenie sekretariatu i efektywne załatwianie spraw biznesowych.
Wiem jaką wagę ma obsługa klienta oraz przejrzyste działania marketingowe i dlatego potrafię zaproponować i zastosować najskuteczniejsze sposoby dotarcia do klienta i porozumienia się z nim.
Sprawnie poruszam się w świecie reklamy biznesowej wykorzystując media społecznościowe oraz Internet. Mam łatwość pracy z programami komputerowymi i aplikacjami na telefon.
Dzięki znajomości języka angielskiego jestem w stanie pozyskać informacje w tym języku, ustnie i pisemnie komunikować się z osobami anglojęzycznymi oraz wykonywać tłumaczenia tekstów. Mieszkając w Londynie współpracowałam z dużymi agencjami tłumaczeniowymi, z ramienia których byłam wysyłana do szpitali i urzędów. Od wielu lat prowadzę w języku angielskim korespondencję mailową lub SMS-ową moich klientów.
To jeszcze nie wszystko ...
Z wykształcenia jestem sekretarką oraz menedżerem i marketingowcem (uzyskałam tytuł MBA).
Z doświadczenia jestem sekretarką, bankowcem, wielozadaniowym przedsiębiorcą, tłumaczem i nauczycielem angielskiego.
Cenię sobie profesjonalizm, uczciwość, doświadczenie, wiedzę i zaufanie, bez którego nie ma dobrej współpracy. Wiele moich klientów mówiło mi, że wnoszę spokój i poczucie bezpieczeństwa.
Jeśli szukasz jednej osoby, która potrafi zrobić dużo rzeczy lub osoby do pojedynczych działań, to zapraszam do współpracy.

W czym jestem dobra
Potrafię samodzielnie wykonać prace natury biznesowej, takie jak:
Sekretariat
Prowadzenie wirtualnego biura/sekretariatu.
Korespondencja
Prowadzenie korespondencji
Dokumentacja
Zarządzanie dokumentami
Komunikacja
Obsługa telefoniczna
Research
Research informacji
Prezentacje
Tworzenie prezentacji
Strony www
Obsługa stron internetowych
Social Media
Przygotowanie i zaplanowanie treści postów na Facebooka, LinkedIn, Instagrama
Wsparcie rekrutacji
Przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów i umówienie ich na spotkanie
Dane
Przepisywanie danych/transkrypcje
Inne zadania
Wiele innych prac – po prostu zadzwoń i porozmawiajmy o możliwościach.
Nie, dziękuję
NIE podejmuję się zleceń związanych z wykonywaniem tzw. zimnych telefonów oraz sprzedaży telefonicznej czy bezpośredniej.
Masz propozycję współpracy? Skontaktuj się ze mną.
NAPISZ DO MNIE
alina@vistaplus.pl
ZADZWNOŃ
+48 519 52 87 87
The Seven Company
Seven Company - lorem quis ex mattis euismod mauris lorem ipsum eget scelerisque sapien!
Quisque quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellut.
Vestibulum semper pharetra. Curabitur cursus sapien sed porta dapibus.
Lorem ipsum – dolor quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum! Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus.
Quisque lorem 12 YEARS quis efficitur felis. Duis pharetra 86 CLIENTS for amet ultricies augue, nec rhoncus felis 7 AWARDS sagittis nec.
Pulvinar dapibus leo
Ut elit tellus - luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo mauris eget, scelerisque emper malesuada ipsum!
Lorem dolor sit amet
Lorem dolor sit eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum - dolor quis consectetur adipiscing elit.
Consectetur adipiscing
Luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar mauris eget, scelerisque sapien. Quisque dapibus leo dolor sit amet.