Poznajmy się bliżej

Alina Marulewska

O mnie

Jestem osobą, która potrafi połączyć prowadzenie sekretariatu z usługami marketingowymi – człowiek orkiestra, kobieta pracująca, która żadnej pracy się nie boi. Rozumiem działanie organizacji biznesowych, ich umocowanie w środowisku prawnym oraz istotę zorganizowanej pracy, co przekłada się na sprawne prowadzenie sekretariatu i efektywne załatwianie spraw biznesowych.

 

Wiem jaką wagę ma obsługa klienta oraz przejrzyste działania marketingowe i dlatego potrafię zaproponować i zastosować najskuteczniejsze sposoby dotarcia do klienta i porozumienia się z nim.

Sprawnie poruszam się w świecie reklamy biznesowej wykorzystując media społecznościowe oraz Internet. Mam łatwość pracy z programami komputerowymi i aplikacjami na telefon.


Dzięki znajomości języka angielskiego jestem w stanie pozyskać informacje w tym języku, ustnie i pisemnie komunikować się z osobami anglojęzycznymi oraz wykonywać tłumaczenia tekstów. Mieszkając w Londynie współpracowałam z dużymi agencjami tłumaczeniowymi, z ramienia których byłam wysyłana do szpitali i urzędów. Od wielu lat prowadzę w języku angielskim korespondencję mailową lub SMS-ową moich klientów.

9
lat edukacji
2
certyfikatów
90 +
zrealizowanych projektów
5
lat doświadczenia
0
lat w Wielkiej Brytanii

To jeszcze nie wszystko ...

Z wykształcenia jestem sekretarką oraz menedżerem i marketingowcem (uzyskałam tytuł MBA).

Z doświadczenia jestem sekretarką, bankowcem, wielozadaniowym przedsiębiorcą, tłumaczem i nauczycielem angielskiego.

Cenię sobie profesjonalizm, uczciwość, doświadczenie, wiedzę i zaufanie, bez którego nie ma dobrej współpracy. Wiele moich klientów mówiło mi, że wnoszę spokój i poczucie bezpieczeństwa.

 

Jeśli szukasz jednej osoby, która potrafi zrobić dużo rzeczy lub osoby do pojedynczych działań, to zapraszam do współpracy.

W czym jestem dobra

Potrafię samodzielnie wykonać prace natury biznesowej, takie jak:

Sekretariat

Prowadzenie wirtualnego biura/sekretariatu.

Korespondencja

Prowadzenie korespondencji

Dokumentacja

Zarządzanie dokumentami

Komunikacja

Obsługa telefoniczna

Research

Research informacji

Prezentacje

Tworzenie prezentacji

Strony www

Obsługa stron internetowych

Social Media

Przygotowanie i zaplanowanie treści postów na Facebooka, LinkedIn, Instagrama

Wsparcie rekrutacji

Przygotowanie treści ogłoszenia i jego publikacja w sieci, segregacja otrzymanych CV, wybór najlepszych kandydatów i umówienie ich na spotkanie

Dane

Przepisywanie danych/transkrypcje

Inne zadania

Wiele innych prac – po prostu zadzwoń i porozmawiajmy o możliwościach.

Nie, dziękuję

NIE podejmuję się zleceń związanych z wykonywaniem tzw. zimnych telefonów oraz sprzedaży telefonicznej czy bezpośredniej.

Masz propozycję współpracy? Skontaktuj się ze mną.

NAPISZ DO MNIE

alina@vistaplus.pl

ZADZWNOŃ

+48 519 52 87 87

The Seven Company

Seven Company - lorem quis ex mattis euismod mauris lorem ipsum eget scelerisque sapien!

Quisque quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellut.

Vestibulum semper pharetra. Curabitur cursus sapien sed porta dapibus.
Lorem ipsum – dolor quis ex mattis, euismod mauris eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum! Curabitur et mattis ante. Maecenas sit amet commodo tellus.

Quisque lorem 12 YEARS quis efficitur felis. Duis pharetra 86 CLIENTS for amet ultricies augue, nec rhoncus felis 7 AWARDS sagittis nec.

Pulvinar dapibus leo

Ut elit tellus - luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo mauris eget, scelerisque emper malesuada ipsum!

Lorem dolor sit amet

Lorem dolor sit eget, scelerisque sapien. Quisque semper malesuada ipsum - dolor quis consectetur adipiscing elit.

Consectetur adipiscing

Luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar mauris eget, scelerisque sapien. Quisque dapibus leo dolor sit amet.